Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-18, 11:17   #36
Nani
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 156
Sharp$: 1641

Nani
Stats: 31 - 37 - 6
ROI: 88.81%
Vinstprocent: 45.59%

Standard

2011-08-18 N.Djokovic - R.Stepanek (Tennis)



Datum: 2011-08-18
Tid: 20:30
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: Tennis
Match: N.Djokovic - R.Stepanek
Period: ft

Spel: R.Stepanek +5.5
Insats: 5.00
Odds: 2.130
Bolag:

Motivering:
Novak gjorde en riktigt dålig match igår mot Harrison och tappade sin serve 2 gånger i första set vilket var riktigt dåligt gjort,

Han vann matchen pga att han är en bättre spelare och inget annat för bra i den matchen var han inte, Harrison missade allt och alla och kunde knappt hålla sin serve,

Novak visar täcken på trötthet och jag är förvånad ens att han ställde upp i denna tävlingen nu innan USO och han har även klagat på smärta och gått runt och grinat ibland,

Novak får slita otroligt mycket i sina matcher just nu ( trots resultaten ) då han springer så mycket och just denna veckan finns inte hans läkare med i teamet vilket han har varit hela året och det har en viss betydelse också när det handlar om återhämtningen.

Stepanek är en lurig spelare som kommer ställa till det för Djoko med hans serve och volleyspel så kommer han plocka väldigt många enkla games tror jag mot en Djoko som ÄR trött..

+5.5 är en riktigt hög lina på HC och även om nu Djokovic vinner 6-1 6-1 så tycker jag att det är för hög lina med tanke på förutsättningarna vilka är att Novak är trött efter all matchning nu på slutet, US Open runt hörnet och många av dessa spelare tänker på det nu och mest kan jag tänka mig att Novak gör, sen att alla vill slå han just nu pga hans otroliga Stats i år.

Novaks serve har inte sett så bra ut senaste matcherna heller, han har börjat att studsa bollen 100 gånger igen så som han gjorde för 2-3 år sen då han var osäker på den och det är täcken på osäkerhet just nu och igår mot Harrison så var det inga världsettan servar där inte.. Servar han så ikväll så kommer Stepanek att hänga med bra där också.

Tror på en jämn match där Novak ändå vinner tillslut men det blir inte med några 6 games inte.. 6-3 6-4 och jag är nöjd.
Nani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat