Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-18, 15:12   #77
yertle
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
2011-08-18 19:00TräningsmatchAIK vs Brynäs PK FT 60 2.320


Blev förvånad när jag klickade runt på bolagen och fann detta odds. De andra bolagen jag kollat på, 3-4 st, låg på 2.30-2.35 AIK på 1X2, sedan klickade jag in på pinnen och såg att de hade AIK PK (DnB) till 2.32 medans Brynäs låg på 1.714 PK. Förstår faktiskt inte hur de kan hålla Brynäs som så pass "stora" favoriter.
Visst, Brynäs gjorde 2 riktigt bra perioder mot Almtuna och vann till slut med 4-0. Men det finns ingenting som säger att de kommer lira lika bra mot AIK, samt att det förhoppningsvis kommer att bli tuffare för Brynäs när de möter ett bättre lag än Almtuna.

Fasth vaktar AIK-kassen och MacNevin, McDonell och Salmonsson saknas, bra spelare helt klart, men de betyder inte jättemycket för laget.

I Brynäs-målet står Honken som gör första matchen för säsongen, får hoppas att han gör en platt-match idag som han har tendens till att göra ibland (tyvärr så kan han också göra tvärtom i vissa matcher och vara omänsklig..).
Annars är det samma trupp och formationer som mot Almtuna förutom att Johan Larsson är tillbaka från juniorlandslagsspel och ersätter Emil Molin vilket är en "uppgradering".
Ett bra odds helt klart! Men du vet väl att jag alltid vinner när vi står på varsin sida?
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat