Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit
Två riktigt bra spel. Jag har också lagt 3 st poäng-spel, dock ingen av dessa, men Wallin funderade jag på och funderar fortfarande på.
Blir riktigt kul att följa dig, vi verkar vara lika intressemässigt, spelmässigt och åldersmässigt 
|
Det var faktiskt via ditt spread jag såg att bet24 hade släppt långtidsspelen, så har dig att tacka för dessa kanonspel

Funderar på att haka på Möller och Axelsson spelen.
Är även sugen på ett flertal till av långtidsspelen, men får suga på dessa ett tag till.
Förra året hade bet24 en hel del H2H spel mellan spelare i elitserien och även mellan lag. Hoppas något sånt dyker upp iår med. Där kan de finnas guldkorn
Följer din dagbok med stort intresse och det ska sannerligen bli en rolig säsong,
förhoppningsvis roligare med mina Luleå-ögon än med dina Färjestad-ögon
Ja, jag är faktiskt Luleå-supporter, trots mina två tidigare spel och detta spel, som blir dagbokens tredje:
| 2011-08-19 17:30 | EuroTrophy 3 | HIFK vs Luleå HF |
1 |
FT |
2 |
1.850 |
Trots att Luleå är laget i mitt hjärta, tror jag de får det tufft ikväll. Man har inlett European Trophy ganska dåligt,
Slavia prag 1-2,
Sparta prag 2-1,
Jokerit 1-2.
Spelet har sett OK ut. Man har skapat målchanser men haft svårt att sätta dit dom. Man saknar fortfarande Cam Abbott och Jan Sandström.
Regerande finska mästarna HIFK vann mot Jokerit med 4-1 och har fått några dagaras vila. Samma Jokerit som Luleå förlorade mot så sent som igår och jag tror de får det tufft ikväll.
Matchen spelas i Finland och således på liten rink, något som naturligtvis gynnar HIFK.
Jag hoppas att jag har fel, men jag tror att HIFK vinner idag. spelstopp 17:30.
Oddset har sjunkit på flera sidor, men William Hill ligger kvar på 1,85.
Spelbart över 1,75.
Lite sugen på underspel också,
Under 5 finns till 2,13 hos pinnacle och under 5,5 finns till 1,76 hos Redbet. Men jag väljer nog att avstår dessa. Jag tyckte oddset var lite för dåligt
edit: pinnacle har nu sänkt underspelet till 2,00. snittoddset på under 5,5 är 1,65 och redbets utstick till 1,76 lockar.
efter vidare omtanke ger jag det 1 unit. 3-1 HIFK?
| 2011-08-19 17:30 | EuroTrophy 3 | HIFK vs Luleå HF UNDER |
U 5.5 |
FT |
1 |
1.760 |