Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-19, 18:35   #15
Baggio

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 288
Standard

2011-08-19 B.Mönchengladbach - Wolfsburg (A-League)

Datum: 2011-08-19
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: B.Mönchengladbach - Wolfsburg
Period: ft

Spel: Båda lagen gör mål
Insats: 200
Odds: 1.75
Bolag: Bwin

Motivering:
Har dessvärre ingen aning om hur man lägger spel här, men bara höfta iväg något, finner ingen info om spreadsheets och dylikt.

I alla fall. Till er som klagar på att jag inte lägger spel, så lägger jag inte spel om jag inte känner för det, that's it. Jag jagar inte pengar.

Wolfsburg har börjat ligan bra när de fått tillbaka Magrath, och kommer absolut inte kämpa för överlevnad som förra året.

Mönchengladbach kvalade sig kvar, men har fått behålla viktiga spelare. Mönchengladbach vann borta mot Bayern senast.

Mönchengladbach och Wolfsburg spelar båda en kontringsfotboll som är väldigt effektiv och bygger på snabba omställningar.

Jag har väldigt svårt att se att Mönchengladbach går mållösa hemma mot Wolfsburg som inte alls har lika starkt defensivt mittfält som för några säsonger sedan.

Mönchengladbach har i sin tur en väldig bra målvakt, men saknar en ordinarie mittback idag och har styrkan mer i sin offensiv.

Jag tror att båda lagen kommer att göra mål ikväll och ta ut varandra, ett resultat runt 1-2 eller 2-2 känns logiskt, kanske även 1-3, liten fördel Wolfsburg säger jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), rico (+2)

Senast redigerad av Baggio den 2011-08-19 klockan 19:46.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat