Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-19, 19:14   #704
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
En H2H i den inledande V65:an tills ikväll, på Rommetravet:

2011-08-19 19:03TravHighlight Brizzard vs Viking SS H2H ANNAT 4 2.000

Här spelas Viking SS på kanonform, läge, hyfsat startsnabb och distans - Vikingen har varit riktigt bra i tuffa gäng på sistone - har flera gånger fått gjort grovjobbet utvändigt eller dragit tåget i spåren och hållit strålande! Står verkligen på tur för en seger...

Hoppas han kan svara ut Tap Dance och Katjing för att sedan släppa till någon bra rygg eller varför inte köra i ledningen? Tror iofs inte han klarar av att ta den av egen hand, tyvärr - hoppas bara han inte hamnar allt för långt bak på innern - gör han inte det eller hittar ut i andraspår så skall detta var en riktigt bra chans till att vinna denna H2H!

HB är säkerligen den bättre hästen av de två men läget avskräcker en del och även den ibland passive kusken... Gjorde senast comeback och det var tydligt att denne behövde loppet - kommer säkerligen vara bättre nu och gynnas utav det långa upploppet... Men som sagt läget avskräcker en hel del samt att jag vill se honom göra ett bra lopp innan jag lirar honom... Distansminus...

Spelbart ner till runt 1.85!

/Badass

Allt blev fel här Goopbögen tryckte på för att få rygg ledaren och lyckades med minsta möjliga marginal baxa ner sin kuse där - därmed fick Viking SS tredje inner och när sedan inte kusken kunde bestämma sig utan velade fram och tillbaks både i början av loppet och i slutet så var denna dag förstörd - HB var okey och spurtade in som trea - okey men inget mer!

Vikingen hade krafter kvar men kusken borde legat kvar på innerspår hela loppet då det öppnade sig helt över upploppet!

Jaja, förlust blev det i vilket fall! Och jag tror jag missat det första spelet sex, sju dagar i rad nu - så om ni ryggar, rygga inte första spelet!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat