Två maxlir idag, det får räcka så.
Ogiltigt spel-ID: 477428
Returmöte i playoff, Gorzow plockade hem bortamatchen med 12 poäng och kommer nu hem inför hemmafansen för att göra processen kort med gästerna. Sett till vilken skillnad det är mellan dessa lag så är det en väldigt generös lina Betsson erbjuder med insatsen åter vid 14 poängs marginal till hemmalagets fördel. Den enda som jag ser som ett hot hos gästerna egentligen, det är Hampel, förvånar mig mycket om han inte blir ensam om att hamna på tvåsiffrigt för Leszno idag.
Gorzow är alltför starka och laget är väldigt solida från topp till reserv så egentligen ser jag bara underskattning som ett hot emot att denna hittar hem. Konstigare saker har ju dock hänt, så nu håller vi tummarna!
Ogiltigt spel-ID: 477334
Har även funnit detta, Nordicbet är helt fel på det. Batchelor ska vara fav här mot Kolodziej som visat upp riktigt usel form senaste tiden och egentligen inget pekar på att han skulle förbättra sig bara sådär helt plötsligt. Ingen av dessa två trivs alls på denna bana och har gjort usla resultat genom åren, så jag är tvungen att gå med den bättre föraren i grunden IMO. Och när man får +1 med insatsen åter vid uddapoängstorsk så är det ju inget att tveka på, maxinsats här!