Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-22, 12:06   #13
DeNilsson
 
DeNilssons avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 49


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
209208,80 i odds gav deb högsta kupongen, om det enbart var 1 vinnare på den så minskar ju utdelningen drastiskt med en till kupong....

Vore ju intressant om han med underlaget har räknat med en extra vinstkupong för varje omgång.... Vet du detta DeNilsson?
Det har du väldigt rätt i, så siffran ska givetvis justeras.
Skrev ned samtliga resultat från Powerplay´s start och fick en ordentlig plus-siffra, även om jag inte ska svära på att det var 250 000, jag har för mig att det var så. 6-siffrigt var det, men det ska givetvis korrigeras med kuponger där man i såfall fått dela på vinsten.

Jag tror dock inte att vinsterna blir lika höga ju längre tiden går eftersom spelarna blir bättre och bättre på att hitta rätt system.

Min tanke med utvärderingen var främst att hitta en röd tråd gällande NÄR man ska spela stora system och när man inte ska det.
Det är riskabelt så klart, om det blir en eller ett par skrällar när man valt att inte helgardera rubbet och frågan är om man törs missa den omgången.

Det jag kom fram till var att störst utdelning gavs i början av säsongen samt när det var fler h2h-spel.
Sämst, inte helt otippat, var när Hockey-vm och Stanley cup spelades.

Personligen skulle jag nog inte köra helgardering på samtliga matcher, snarare 7 hel och 1 spik, och detta spelat i ett bolag om 4 personer.

Tror det finns en uppsjö trådar kring det här och just därför lär det nog bli svårare att hitta omgångar med extrem utdelning i framtiden.

Topptipset har jag inte kikat på överhuvudtaget.

Någon som hittat ett vettigt svar till trådskaparen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
DeNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat