Citat:
Ursprungligen postat av hatten1
Förövrigt anser jag också att KRITIK är en form av information! Att det letas fel och gnälls är bra, samhället skulle se helt annorlunda ut om medier utsattes i större grad för faktakontroll. Vilket inte minst senaste dagarnas mediahysteri i Libyen tydligt påvisar. Källkontroll och faktakontroll är alltför sällsynt överhuvudtaget i dag, och skriver man utan att ha torrt på fötterna kan man alltid få "Wagner" på sig.
|
Då har vi olika åsikter du och jag. Själv tror jag att samhället skulle se bättre ut om vi gav varandra mer positiv kritik istället. Sen håller jag med om att negativ kritik är viktig också, främst när information innehåller faktafel.
Tycker däremot inte att din kritik tillför något alls. Jag tycker du är fel ute när du menar att att ett rent matematiskt system saknar värde. Jag skulle kunna skriva en lång utläggning som visar motsatsen en jackpotomgång. Och som jag sagt tidigare, du väljer att göra en tolkning att systemet ska lämnas in före 15.00, och dömer ut det med promilleinfo som grund, ingen kritik som tillför något, känns bara som du vill vara viktig.