Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-24, 01:48   #34
Luvan14
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 100
Sharp$: 1779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Ja jag skapar då hellre ett bolag själv där jag pytsar fem stora än att hoppa på tåget med en kille jag inte har en aning om hur kunnig han är, även om jag får se systemet innan. Kan personen däremot uppvisa en positiv historik och har bevisat sig vara en duktig sportsbettor så ökar intresset, det har alltså inte med anseendet per se att göra. Är inte det självklart?

Vad säger detta om Sharps och om mig? Tja, förmodligen att många här inte är vettlösa gamblers som hoppar på så fort det utlovas guld och gröna skogar, utan gärna granskar kritiskt först. Detta har du dock svårt att se utan tolkar allt som påhopp och cynism.
Är tämligen säker på att alla som hoppat på detta är så pass insatt att dom utifrån att ha synat raden kan göra en egen bedömning. Om vissa utöver det kräver en historik eller ett anseende så får det stå för dom. Jag tror inte den åsikten är speciellt vanlig. Vart har jag lovat guld och gröna skogar? Det är fullständigt frivilligt att vara med och inga tveksamheter kring varken system, insats eller ev utbetalning.
Luvan14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat