Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-25, 14:27   #147
yertle

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 481431

Jag hade en tanke kring oddset och det var att hamnade det över 2 ggr skulle jag lägga ett spel. SSK gjorde en bra instats sist mot Modo men det var ett rejält försvagat modo de fick möta. Timrå har med sig två vinster från de två senaste matcherna och visade upp ett bra spel senast mot AIK(vinst med 4-1). Timrå är inne i en fas där de prioriterar försvarsspel. Detta betyder inte samma sak som att de inte kommer att prestera offensivt. Försvarsspel spelas över hela banan och inte bara i försvarszonen. Ett bra och tight försvarsspel kan generera i många fina målchanser. Ett bra försvarsspel ger ofta många fina spelvändningar när ett lag är på väg framåt och är sårbara.

Timrå kommer till spel utan sin nye förstecenter men har fyra kedjor som borde kunna producera mot ett lag som SSK. Mot AIK var det de finska spelarna som klev fram och det kommer krävas mycket av dem för att timrå ska vinna matcher. Jag tror att Hedström kommer tillföra laget positiv energi med sin rutin, tror även att han kommer att göra bra ifrån sig, särskilt i matcherna som denna när ha vill visa vad han går för

SSK kommer till spel utan Bemström och Månsson som är viktiga för laget. Fortsätter de att köra varann match på målvakterna så är det Idoff som kommer vakta kassen och det ser jag som en fördel för Timrå.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat