Ja det var ett tag sedan! Sommaren gör en välförtjänt lat ibland.
Snart kör US Open igång och tradingobjekten har varit lite svåra att hitta med alla spelares oklara form. Nadal fortsätter sin kräftgång och Djokovics fysik verkar börja komma ikapp honom. Federer, fågel eller fisk? ingen aning.
På tal om fisk.... FISH! Mannen är en servande gud för tillfället och på "hemmaplan" går han alltid långt, frågan är hur han pallar med US open men hans servar kommer ge honom många ratispoäng om han fortsätter så här. Som vanligt vill jag hitta potentiella långsiktiga tradingobjekt under grand slams. Tsonga kändes också som solklar på 40ggr för någon vecka sedan. Men han har inte imponerat lika mycket efter grässäsongen.
Berdych har också imponerat efter att blivit totalt utskåpad av Söderling i Båstad.
Många spelare verkar dras med skavanker.
Damsidan då. Serena verkar ohotad just nu måste jag säga.
Wozniacki har kärat ned sig och hennes kräftgång bara fortsätter. Jag tycker dock att återigen så är 18ggr för en världsetta överodds. Idag möter hon återigen McHale som spelade suveränt senast och slog Wozniacki (till min pengalycka). jag tvivlar på att McHale gör om den bedriften 2 ggr i rad. Wozniacki letar desperat efter en liten liten uns av form. Tar hon McHale idag så lär hon komma igång lagom mycket för att gå lång i New Haven och bädda för en hyffsad US Open. Då lär hon inte sitta på 18ggr i odds. Fynda idag mina vänner. Jag har mycket svårt att tro att hon kommer stanna vid det oddset länge till. Hon brukar dominera de inledande matcherna för att sedan vika ner sig för trycket i grand slams. Bra tradingmaterial här.
Det var allt för idag. Vad har ni andra för ideer?
Så länge får man njuta av the Jokers senaste utspel
http://www.tennis-x.com/xblog/2011-08-18/7733.php