Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-26, 09:59   #5
Riise

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Jag ser mig goda möjligheter till att mål ska göras på Villa Park på lördag när Villa tar emot Wolves. Båda lagen har en mycket god form och man gör massvis med mål.
Wolves har 3 raka segrar. (alla turneringar inräknade) medans Villa har 2 segrar och ett X på samma mängd matcher. Fletcher i bortalaget ser stekhet ut och lär pyttsa 1 va? Doyle är också en god PL striker som kanske också kan näta här. Villa har Bent på planen vilket väldigt väldigt ofta renderar i att han står med i målprotokollet när matchen är slut. Så tycker överspelet ser intressant ut. Wolves har hitills visat tendenser på att vara väldigt offensiva i sitt spel då man ofta anfaller med 6-7 man åt gången.
Det som oroar mig är att det är ett derby vilket lär innebära mycket kamp och lagen kanske nöjer sig med X här? 1-1 tänkbart resultat.

Gillar såklart också Man U i helgens omgång och om oddset stiger lite kan det vara en god idé att gå in på the red devils. Newcastle och handikapp spel på Chelsea kan också vara goda idéer. Blir att fundera lite till!

Senast redigerad av Riise den 2011-08-26 klockan 10:21.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat