Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-26, 14:14   #144
Fordie

Fordies avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Och inga av dessa spel som gjort att du kommit upp i 1000:- finns i ditt sheet. Shocker!
Det är 3 sidor med spel som ska in och även fast det är 1000kr så är jag nog -+0.

Varför skulle jag ljuga om att jag har vunnit 1000kr när ni säkert har 1000kr som en unit?

Och iom att jag tänkte lämna forumet såg jag ingen anledning att skriva in, men jag ska göra det.

Vann stort på powerplay igår med 5kr radinsats så jag kommer bara spela för småpengar nu och köra dubbelsystem med alla matcher som kommer från sporttjänsten och sen kanske 1-2 matcher till.
Jag har väldigt mycket "going on" i mitt liv nu eftersom jag ska lämna behandlingshemmet och ev flytta till ett familjehem och det är något helt nytt för mig och tar upp väldigt mycket tid, så spelet får hamna lite vid sidan av.

Nåja.

Må väl.

/Fordie

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat