Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-27, 12:22   #1400
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Vi börjar med dessa och det blir antagligen inget mer inför kvällens tävling men man vet aldrig.

Ogiltigt spel-ID: 483829

Ogiltigt spel-ID: 483840

Emil är en jag tror rätt mycket på ikväll att han får en bra tävling, dessutom är dessa odds mot både Crump och framförallt det mot Bjerre riktigt, riktigt bra! 2.95 mot aussien är minst några tiondelar för högt, båda har kört bra här tidigare och jag blir förvånad om denna H2H inte blir väldigt jämn och ända in på mållinjen. Mot Bjerre ska Emil vara tops 1.70-fav, 365 är lite snett ute när de erbjuder mig att spela honom som dog mot dansken. Det tackar jag glatt för och trycker in 4u!

Ogiltigt spel-ID: 483807

Renodlad aussie-H2H och även detta är i grunden två väldigt jämna förare, kanske svag fördel Darcy t o m! Detta är dock Holders hemmabana i Ekstraliga så hittar runt, det gör han absolut. Darcy har fått ett wildcard till denna tävling och tänker visa upp sig ordentligt från sin bästa sida, ser inte hur han ska stå i 2.55 hur jag än vänder på det faktiskt.

Ogiltigt spel-ID: 483843

Hampel dog mot Gollob i dagens läge är bara väldigt fel, håller honom som fav för hela tävlingen ikväll och till semifinal lär han ta sig rätt enkelt. Inte ett dugg förvånad om vi får se denna H2H avgöras i en rafflande final som avgörs på sista varvet när Hampel flyger förbi Gollob på yttern i nästsista böj. 1.95? Haha, det är väldigt fint. I min bok, Hampel 1.75 och inte en decimal mer!

Ogiltigt spel-ID: 483860

Laguta har fått vara med under säsongen och testat på, han är egentligen den lite sämre av de två Laguta-bröderna (Grigory är bättre). Han har visat att han inte riktigt håller på den här nivån ännu, han är trots allt bara 21 år så det finns gott om tid att komma igen på! Harris ligger 23 poäng bakom Bjerre som innehar den sista och åttonde direktplatsen till nästa års GP, han MÅSTE börja plocka mycket poäng. Men att han inte skulle vara före Laguta ikväll, det ser jag som väldigt otroligt faktiskt. I de första sju deltävlingarna har han varit före ryssen i samtliga. Max 1.20 hade jag satt i denna H2H på britten!

Senast redigerad av Overkill den 2011-08-27 klockan 12:37. Anledning: Addar Harris 1.50!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat