Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-27, 22:53   #1409
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Schnyggt Perfa och Arfert.

Betsafe har rättat mitt lir på Emil mot Jason som förlust!!!
Är det samma för någon annan?

Jaha,Jonsson upp på pallpats.För att stanna?
Hope so,det vore jävligt kul.När det gäller guldet så tog Hancock ett litet steg närmare,då han bara tappade 5 poäng mot Hampel ikväll.Jag hade räknat med några fler faktiskt.Hancock trivs som fisken i vattnet på Vojens och det blir nog svårt för Hampel att knapra in där.

Och vad ska man säga om Ward då???

Får inte den killen wildcard nästa år då ska jag fan tatuera in Nickis autograf på ryggen...Och R&K märket på svanken...

Surt och torska på Emil-liret med en cykellängd.Han hade farten ikväll,men han har ju sådan sanslös otur med spårlottningen så att det inte är sant.Återigen ett kuknummer,där han får börja på ytterbanorna och avsluta på innerbanorna.Killar som Crump och Gollob känns det som att dom prenumererar på smaskiga startnummer.

Och Harris...wtf???
Bara att konstatera att om det blir en hal bana då är han rökt.Vilken skillnad jämfört med förra GP:t i Målilla t.ex.Sen tror jag han skulle behöva gå ner några kilo,han ser lite lönnfet tycker jag.Alla andra killar har slimmat sig inför året iom införandet av den nya ljuddämparen.Men Harris tränar bara vad jag vet,boxning på vintern.Inte helt optimalt kanske.

Jag säger som Tony gör till Bobby;
http://www.youtube.com/watch?v=CzznD...eature=related

"Can you get of my car before you flip it over,you fat fuck"?

Senast redigerad av eddieh den 2011-08-27 klockan 23:39. Anledning: Fettot Bomber
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat