Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 00:55   #648
Badass
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Jag har försökt sammanställa mina spel i separata "staplar" och lyckats med det - har kategoriserat dessa i H2H, H3H, H5H, Vinnarspel, Platsspel, Parlays och Totalt...

Skulle ni framöver kunna fixa så att det går att ha mer än fem kategorier uppe samtidigt, eller går detta redan?

Sedan är det så att jag har sammanlagt 303 spel i mitt spreadsheet över mina travspel - men hur mycket jag än letat och stuvat om och slitit mitt hår så när jag sammanställer och summerar mina olika "staplar" och/eller kategorier så blir summan endast 302 - detta gör mig galen! Hur skall jag hitta den sista matchen?

Jag har försökt med att i "Info"-rutan ändra om och benämna de olika spelen med alla kategorinamn som jag nämnt ovan. Har även försökt med liten och stor bokstav - men lyckas inte gallra fram den sista matchen...

En hockeymatch hamnade fel och och denna ändrade jag i "Infofältet" till en H2H och till push - då skulle ju inte denna vålla några problem heller, eller hur? Har även ett Top 5 or Not - denna är med räknad och en dagens dubbel som jag ändrade till att vara en Parlay - så inga problem där, vad jag förstår?!

Vad fan skall jag göra - har gått igenom mellan 6-8 gånger och orkar inte göra det igen - finns det något annat sätt att filtrera på som jag inte tänkt på? Eller vad som helst för att få fram denna sista, djävla match! 100 sharps till den som lyckas!

EDIT: Hittade det förbannade spelet!!! På en Parlay, som jag låst och inte kunde byta namn/typ på stod det H2H (Bergsåker) istället för Parlay, typ - så nu är problemet löst! Gött mos - min autistiska sida pallade inte med ett "lost" spel - sedan var det ju skönt att detta var grönt också!


/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 02:41.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng