Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 13:49   #5
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade skrivit i en halvtimme när datorn bestämde sig för att sluta fungera å allt försvann så jag fattar mig lite kortare:

Ryggar Raabin på Sundsvall.

Spelar -1 AH på Sylvia idag @ 1.975 Sylvia har 5 vinster i rad med täckt HCP hemma (19-1 målskillnad) och en chans att dra ifrån 3an i serien med 3 poäng idag. 1.975 har jag på bet365, good enough då bortalaget har torskat 4 i rad borta och har 1-14 i målskillnad under den tiden. Dessutom anser jag att stressfaktorn torde ligga i Sylvias favör då Sleipner ligger 6 poäng före nedflyttning och inte har nån chans uppåt heller.

Spelar även Legia Warzawa -1 idag @ 2.375 AH
Man möter ett ganska uselt Lodz borta, men Lodz spelar inte på sin riktiga hemmaplan utan på en plan ca: 5 mil utanför Lodz, i Belchatov. Hemmalaget har 0-11 i målskillnad och en plockad poäng mot ett bortalag som faktiskt slog ut Spartak Moskva med en 3-2 vinst i Ryssland! Med en nybärgad Europa League plats, ett hemmalag som inte har gjort ett mål och dessutom har förlorat med detta HCP i alla sina 3 förluster och förkrossande 11-1 i inbördes möten så köper jag gärna att jag får tillbaks pengarna för att slippa lite juice om det bara skulle bli vinst med 1 mål men jag tror att Warsawa kan vinna med en 3-4 mål idag om inställningen finns där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-08-29 klockan 13:50. Anledning: AH
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat