Håller med i att Sverieg bör vinna den och att de troligen gör det, dock har vi ju vunnit samtliga gånger med nöd och näppe för att uttrycka det milt!
Men 1.95 tog jag iaf med ett par units.
Samma sak med England till 1.70, England i kvalsammanhang brukar sällan göra oss besvikan under senaste åren och Bulgarien är ett riktigt dåligt landslag numera.
England vann med klara 4-0 på Wembley och var överlägsna då, de slarvade dock bort 2 poäng hemma mot Schweiz senast det begavs. Helt i onödan egentligen, två mål på två frisparkar och de kom tillbaka och borde avgjort i slutet.
Alltså full fokus att vänta från England då de har Montenegro på samma poäng.
Här är Englands trupp:
Goalkeepers
Robert Green (West Ham United), Joe Hart (Manchester City), David Stockdale (Ipswich Town - On Loan From Fulham)
Defenders
Leighton Baines (Everton), Gary Cahill (Bolton Wanderers), Ashley Cole (Chelsea), Phil Jagielka (Everton), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), Micah Richards (Manchester City), Chris Smalling (Manchester United), John Terry (Chelsea)
Midfielders
Gareth Barry (Manchester City), Tom Cleverley (Manchester United), Stewart Downing (Liverpool), Adam Johnson (Manchester City), Frank Lampard (Chelsea), James Milner (Manchester City), Scott Parker (West Ham United), Theo Walcott (Arsenal), Ashley Young (Manchester United)
Forwards
Darren Bent (Aston Villa), Andy Carroll (Liverpool), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur), Wayne Rooney (Manchester United)
Fetmarkerade spelare har ju inlett säsongen på bra sätt och då jag inte sett resterande spelare kan det ju hända att även de är i bra form.
Lite märkligt att Carroll är med i truppen tycker jag, Crouch måste anses vara ett bättre alternativ för den spelartypen i dagsläget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|