Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 14:30   #883
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Dags för vinst idag, Stekel - vi jobbar in dem tillsammans... Ett tips är att du voidar ditt enda spel som du har push på - det höjer ditt ROI... Inte mycket men med många som jag hade så blir det en del på ett år - jag voidade mina spel och ROI steg ca. 1% - men då voidade jag 10 st, tror jag det var!

Du ställer bara markören på hästnamnen och då kommer en ruta med "rullgardin" fram och där klickar du bara i "Void" - enkelt och snabbt!

Detta är det korrekta då du inte riskerat dessa pengar, eller hur? I ditt exempel med Brianson vs Ekets Patrik så ströks väl EP innan loppet och då riskerade du ju ingenting!

/Badass
Nej de blev distanserade båda två vill jag minnas så det ska nog vara push i det här fallet. Men bra att du tog upp det, ska jag tänka på när jag åker på strykningar i framtiden.

Kass start på dagen, tyckte Pamela Swing var ett kanonspel men då fick Nygren såklart fart på sin för en gångs skull. Dagen kommer nog sluta rött men jag får försöka hyfsa till dem något ikväll iallafall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat