Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 15:12   #723
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Kommer när jag kommit upp i 300 spel ha dessa insatsnivåer för att kompensera för den ökade bankrullen:

3-5 Liten insats

6-8 Medelinsats

9-10 Hög insats

Eller så startar jag om rullen vid uppnådda 300 spel - har inte bestämt mig ännu. Börjar bli svårt att anskaffa konton att spela på...

Någon som har en idé hur jag bör göra? Är det något som kommer hända med bankrullen, ROI eller dylikt om jag väljer att höja insatsnivåerna - något jag behöver kompensera med, så att säga...? Några siffror som blir snedvridna?

/Badass
Ja det är ganska enkelt. Är man en vinnande spelare så tjänar man mer pengar ju mer man omsätter. Ju fler/större spel, inom rimliga gränser, man gör desto större blir plånboken.

Skit i ROI och dylikt och koncentrera dig på att tjäna maximalt med . Trots allt det som betalar hyran och mjölken på bordet. Allt förklaras på ett enkelt sätt i min signatur.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat