Om knappt en timme börjar US Open.
Som väntat knep Wozniacki New Haven. Tack så mycketLyckades ta nya positioner på 19.5, nu köps hon till 15. Caroline har två-tre lätta omgångar framför sig nu i US Open och hon brukar kännas oslagbar för de flesta punters i hennes inledande matcher och får oddset att sjunka lite för mycket. Först i 4e omgången kan hon komma att testas i mina ögon. Förmodligen mot i år lite pånyttfödda Hantuchova. Vi sitter kvar på Wozniacki fram till dess och hoppas att hon är överlägsen på vägen dit så att oddset sjunker under 10.
Riktigt sugen på att ta Nadal som ligger lite för högt tycker jag. Han borde ta sig samman och släppa allt bakom sig och börja leverera igen. Nästan 6 ggr pengarna är lite väl högt, eller vad säger ni?
Sedan har jag en smygande feeling för Söderling som ingen vet var han befinner sig formmässigt efter sitt skadeuppehåll. Rena ångvälten i Båstad. Skulle han se lika spelsugen ut som då ... ja då vill jag gärna sitta på en Robin till 70ggr. Inga lätta uppgifter har han men alla är möjliga om han ser lika bra ut som i Båstad. Då kan han slå vem som helst. Som sagt. Bäst att ta honom nu och se hur han ser ut istället för att köpa honom för halva oddset om han visar sig vara på spelhumör.
jag börjar dagen med att kolla på Cilic-Harrison. lite lågt odds på Cilic tycker jag. Harrison har gått riktigt bra hittills i USA med endast smått fantastiske Fish som varit i vägen.
|