Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-30, 13:54   #6
Andy90
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Låter det bära eller brista. Första matcherna i ett mästerskap är ju alltid lite osäkert då man inte vet riktigt var man har lagen och vilka som vilar sina nyckelspelare osv.
Men vi provar ändå, dessa spel känns bra på förhand (som alltid, haha..)

Kort info medföljer..


Ogiltigt spel-ID: 486446


Spanien kommer köra över Polen men eftersom det är första matchen så antar jag att de kommer vila sina bästa spelare när de har ryckt iväg poängmässigt och hoppas då att Polen orkar täcka +22.

Ogiltigt spel-ID: 487707


Italien har tillräckligt bra spelare för att störa Serbien.. Kanske även vinna matchen. +6.5 är ett schysst handikap på ett sådant bra lag.

Ogiltigt spel-ID: 486447


136.5 ska absolut räcka. Hade förväntat mig O/U runt 142 så denna tar jag. Turkarna är ett bra lag med Türkoğlu i spetsen. Visar de samma glöd som i förra årets VM på hemmaplan så är 136.5 inga problem.

Ogiltigt spel-ID: 487496


Här lär vi se ett Litauen med full fart och fläkt direkt från början med en baskettokig hemmapublik i ryggen. De vinner första quarten, förhoppningsvis med mer än 3.5p.

Ogiltigt spel-ID: 487526


Här tror jag på en poängglad match mellan två skjutstarka lag. Ska bli riktigt kul o se Mr MVP Dirk lira igen. Israel besitter en hel del bra skyttar från Maccabi Tel Aviv som man sett huserat i Euroleague senaste säsongen. Mycket poäng och kul match att vänta!
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway

Senast redigerad av Andy90 den 2011-08-30 klockan 14:00.
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat