Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-30, 15:56   #26
FrankieJr

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Jag tror på det!

Sverige, som sagt tror jag vinner, skrivit det tidigare i inlägget, även en rek om det.

England kommer vinna, måste-match mot Bulgarien, poängtapp skulle innebära att troligen seglar Montenegro upp i ledningen. Tror på kross av England.

Tyskland vinner alltid hemma! Spelat 3 hemmamatcher i EM-kvalet och vunnit samtliga med minst 3 mål. 3-0 mot Turkiet som jag anser är ett bättre landslag än Österrike imponerar! Tror Tyskland vinner ganska enkelt, lirat -2.0. Har otrolig bredd på den offensiva sidan och jag antar att Österrike inte direkt kommer föra spelet.

Lycka till !

Kul med input - men jag tycker värdet i så fall ligger på +2 för Österrike. Österrikes enda chans till något är att ta poäng i Tyskland. Får de ett tidigt mål - finns hungern, viljan, motivationen till fyra mål från tyskarna?

Ser att du spelat Montenegro rak? Motivation på den? Har också kikat där men känner att det är något man missar. Wales är iofs ganska dåliga, matchen mot England havererade ju totalt. Individuellt sett har de ju spelare som absolut kan leverera ett resultat

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-30 klockan 16:03.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat