Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-30, 16:14   #910
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Någon som kollat på V65:an ikväll? Tycker mig ha hittat ett bra skrällspel i DD1. 2 Hilda CD. Känns ju som det är betydligt enklare emot jämfört med 2 senaste, innan dess 2 raka segrar. Sitter redan nu i 2:a spår. Möter ett ganska formlöst gäng tycker jag. Skall tydligen gå bf runt om dag oxå. Känlan är att när han sätter in stöten 800 kvar orkar ingen stå emot. Vinnarspel blir det definitivt, inväntar nätoddsen och ser vad som bjuds.
Precis vad jag tyckte efter tre sekunders titt på listan, var ju dunderfin på Romme för tre starter sedan och senaste två är inte mätbara men borde rimligtvis vara ett plus med tanke på härdning. Har tittat några minuter till nu och det är ett autospel till 15ggr på Expekt! Vanessas två första starter efter uppehåll lämnade ju en del övrigt att önska och senaste sa inte så mycket. Nog för att det är en bra häst och Nurmos har stallform men de faktorerna behöver absolut inte räcka till vinst här.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat