Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr
Kul med input - men jag tycker värdet i så fall ligger på +2 för Österrike. Österrikes enda chans till något är att ta poäng i Tyskland. Får de ett tidigt mål - finns hungern, viljan, motivationen till fyra mål från tyskarna?
Ser att du spelat Montenegro rak? Motivation på den? Har också kikat där men känner att det är något man missar. Wales är iofs ganska dåliga, matchen mot England havererade ju totalt. Individuellt sett har de ju spelare som absolut kan leverera ett resultat
|
Har ingen större motivation på den, kör bara 2 units. Men det kändes som att jag skulle ångra mig om jag inte tog den. Montenegro åker till Wales med ett enda krav - 3 poäng! tappar man poäng, tappar man troligen mark på England som bör vinna mot Bulgarien. Dessutom glider man längre ifrån "bästa 2:a-placeringen" som man nog strävar efter. Jag tror dom ligger 2:a efter Sverige ang. det? (rätta mig om jag har fel).
Men jag har ingen koll på skador och litar inte fullt på Montenegro, därför håller jag ner siffrorna. Men 2.40 är alldeles för högt enligt mig, i denna situationen bör Montenegro vinna i alla fall hälften av matcherna?
Kom gärna med andra tankar för er som vet något mer?