Har börjat fundera på och lira över 2.5 mål i denna match istället för den raka 2an, Delvis för att oddset är bättre, även med motiveringen att utan Olof Mellberg där bak så kan försvaret skaka till sig ett baklänges mål.
Eller varför inte testa Över 3.5 mål till 3.35. Över 2.5 mål ligger på 1.92 jämfört med 1.80 på raka 2an på betsson.
2/3 Bortamatcher för Sverige har slutat just 1-2 till Sverige.
4/7 matcher totalt lagen emellan har slutat över 2.5 mål.
5/5 av Sveriges Senaste matcher har slutat över 2.5 mål.
4/5 av Sveriges Senaste matcher har slutat över 3.5 mål.
5/5 Av Ungerns Senaste matcher har slutat över 2.5 mål
3/5 Av Ungerns Senaste matcher har slutat över 3.5 mål
Jag gillar Sveriges anfall nu under Hamrén, Vi producerar mycket mål. Vi har även Toivonen som nybliven lagkapten i PSV och han växer sig bekvämare i landslaget efter varje landskamp känns det som.
Båda lagen har sina Lagkaptener och backklippor borta. Roland Juhasz och Olof Mellberg, kan det båda för en målrik match?
Att Bajrami är borta ser jag inte som ett jättestort avbräck, vi har ju flera spelare som kan lira på den positionen. Chippen, Martin Olsson (är han uttagen?) han har kanske inte lirat så mycket landskamper men jag tror inte han skulle vara sämre än Bajrami, Hysén har vi även sett lira där, och en annan tanke skulle kanske vara att ha ner Elmander på en av ytterpositionerna, S.Larsson kan lira på både kanterna även fast Högersidan är optimalast, Vi har ju alla sett målet han gjorde mot Pool i premiären från vänsterkanten.
Även Kim kan ju få chansen att springa ut på vänsterkanten för att ge plats till Wernbloom på innermittfältet som nätade 2 gånger senast mot Ungern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|