Haha, kul läsning grabbar när man kommer hem från jobbet!
Rotat fram två spel till kvällens match, inga längre utlägg om något av de då jag är cptrött.
Ogiltigt spel-ID: 489310
Dansk H2H går jag på ikväll, Nicki är enkel att gå emot för närvarande. Har ett väldigt dåligt bortafacit och tror han får svårt att komma upp i tvåsiffrigt ikväll. Det kommer dock kollegan Bjerre i hemmalaget King's Lynn att göra, det är jag väldigt övertygad om. Insatsen åter vid oavgjort och få detta till 1.60? Ja, tack very much!
Ogiltigt spel-ID: 489312
När Nicki inte presterar så får Panthers det väldigt svårt att hänga på i matcherna i längden. Tror faktiskt inte ett dugg på Nicki ikväll och han ska vara nöjd om han tar sig upp till 7-8 poäng (ungefär där jag tror han landar ikväll). Den andre dansken i laget, Jepsen Jensen, som debuterade senast borta mot Coventry såg riktigt riktigt dålig ut och var inte alls med i matchen IMO. Batchelor kan inte leda laget på egen hand konstant, tror det blir ett liknande fall ikväll och att King's Lynn tar hem denna med 6-8 poäng. Något låg lina, hade satt den på minst -5 AH och med hemmalaget som knappa favs till runt 1.80.
Lycka till om ni hänger på, för övrigt rättar nu Hancock grön mot Jonsson @ Betsson som de rättade som win trots förlust. Har fortfarande inte korrigerats något på det spelet och då har det gått nästan en vecka snart.