Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-31, 19:46   #1458
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Haha, kul läsning grabbar när man kommer hem från jobbet!

Rotat fram två spel till kvällens match, inga längre utlägg om något av de då jag är cptrött.

Ogiltigt spel-ID: 489310

Dansk H2H går jag på ikväll, Nicki är enkel att gå emot för närvarande. Har ett väldigt dåligt bortafacit och tror han får svårt att komma upp i tvåsiffrigt ikväll. Det kommer dock kollegan Bjerre i hemmalaget King's Lynn att göra, det är jag väldigt övertygad om. Insatsen åter vid oavgjort och få detta till 1.60? Ja, tack very much!

Ogiltigt spel-ID: 489312

När Nicki inte presterar så får Panthers det väldigt svårt att hänga på i matcherna i längden. Tror faktiskt inte ett dugg på Nicki ikväll och han ska vara nöjd om han tar sig upp till 7-8 poäng (ungefär där jag tror han landar ikväll). Den andre dansken i laget, Jepsen Jensen, som debuterade senast borta mot Coventry såg riktigt riktigt dålig ut och var inte alls med i matchen IMO. Batchelor kan inte leda laget på egen hand konstant, tror det blir ett liknande fall ikväll och att King's Lynn tar hem denna med 6-8 poäng. Något låg lina, hade satt den på minst -5 AH och med hemmalaget som knappa favs till runt 1.80.

Lycka till om ni hänger på, för övrigt rättar nu Hancock grön mot Jonsson @ Betsson som de rättade som win trots förlust. Har fortfarande inte korrigerats något på det spelet och då har det gått nästan en vecka snart.

Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat