Ja, då var jag tillbaks igen - har skakat av mig det värsta av denna veckas tapp, som säkerligen är i paritet med värlsekonomin i övrigt - det är rött och ett tapp på knappa -70 units (1/3-del av kassan) enbart denna vecka - och det har bara gått tre dagar! Snacka om total kollapps - som tur är jag härdad - har gjort denna resa förut, med skillnaden att jag nu skulle gått gul om jag inte fört upp mina resultat via sharps sheets...
Det har jag sharps att tacka för mycket - men det var synd att ni stängde av mig en vecka till så hade jag kanske sluppit denna dipp, men troligen inte...
Skämt åsido - jag har sharps att tack och mig själv självklart, samt instick av Stekel och andra på sajten - det är bara att ta nya tag och jobba sig ur denna svacka som jag gjort förut!
Angående veckans spel så har de varit en blandning mellan jättebra, skitdåliga, otursmässiga och desperata - så jag har gått igenom alla spel och analyserat dom - det var skönt och jobbigt på samma gång, men framför allt nödvändigt!
Med detta sagt så är det bara att bryta ihop, vilket jag redan gjort

, och komma igen, vilket jag skall!
Då kör vi...!
/Badass