Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-01, 19:24   #763
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ett Parlay till kvällens tävlingar på Åbytravet:

2011-09-01 19:08PARLAY: 2 spel parlay 10 2.320
2011-09-01 19:08TravRio De La Plata vs Good As PrincessH2H1.500
2011-09-01 20:36TravMakers Mark vs Magnifique LossH2H1.550

Rio De La Plata överlägsen kapacitet för loppet om hon sköter sig och är i närheten av någon slags form - möter ett ännu mera galopplystet sto här, i alla fall sett till de 10 senaste där Good As Princess galopperat 6/10 - inget säkert kort alltså!

Markers Mark höll bra till tredjepriset från dödens senast och visade fin form - framspår här mot en motståndare med bakspår - räcker nästan så... Bättre kusk på MM.

/Badass
Själv satt jag i det längsta och skulle spela emot Rio, det där oddset tyckte jag var helt ospelbart faktiskt. Rio hade tidigare överkapacitet men inte nu längre. Har inte spottat upp sig sen han kom till Åke heller direkt. Princess hade fem raka galopper för ett tag sen men det räknar jag som något psykiskt som gått över för hon är ju travsäker annars. Hörde inte hur det gick nu men hoppas den gick in för dig iallafall. Tänkte bara skriva hur jag tänkte runt den här.

FAN att norsken skulle vinna då, enda med chans som jag plockade bort i loppet efter lång tvekan. Tänkte att pisken inte gör så mycket på ston...det var fel av mig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat