Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-01, 18:36   #764
Badass
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Själv satt jag i det längsta och skulle spela emot Rio, det där oddset tyckte jag var helt ospelbart faktiskt. Rio hade tidigare överkapacitet men inte nu längre. Har inte spottat upp sig sen han kom till Åke heller direkt. Princess hade fem raka galopper för ett tag sen men det räknar jag som något psykiskt som gått över för hon är ju travsäker annars. Hörde inte hur det gick nu men hoppas den gick in för dig iallafall. Tänkte bara skriva hur jag tänkte runt den här.

FAN att norsken skulle vinna då, enda med chans som jag plockade bort i loppet efter lång tvekan. Tänkte att pisken inte gör så mycket på ston...det var fel av mig.

Är väl inte så att jag jublade över oddset men tyckte ändå det fungerar i en Parlay - Hon galopperade men van ju H2H lätt ändå... Jättebra att du/jag/vi skriver om varandras spel för då kan man många gånger få andra infallsvinklar som man inte tänkt på - det är lätt att bli "hemmablind"!

Hur menar du att pisken inte skulle ge samma utslag på ston - är det för att om de är tjuriga och ovilliga så blir det inte bättre att lägga pisken på dem, eller?


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat