Spontant utöver spela singlar så känns ändå en trippel med
*Sverige
2a
*England
2a
*Montenegro
X2
som ett ganska vettigt spel med mindre insats. 4 ggr degen.
Tycker som många andra att Sverige har stora möjligheter att vinna denna kampen. Pga att vi har en väldigt bra trupp imo. Känslan säger att det är bra stämning i landslaget vilket ökar moralen. Tror Sverige vill visa att dom inte bara kan vinna med Zlatan i sista minuten mot Ungern. Sen blir det ju inte sämre förutsättningar för oss när Ungern dessutom saknar tongivande spelare.
England måste ju bara vinna borta mot Bulgarien. Om dom ska vinna gruppen vill säga. Poängtapp idag och risken är stor att Montenegro går om dom. Med dom spelarna England besitter så ser jag inget annat att vinst, speciellt i detta läget dom befinner sig i nu i tabellen.
Ja och Montenegro då. Som dom allra flesta har dom spelat 0-0 borta mot England. Och har lika många poäng som England i tabellen. Även om dom inte kanske kommer vinna Gruppen så har dom stora möjligheter att få play-off platsen om deras andra placering har tillräckligt med poäng. Tror knappast att dom ger upp denna chansen på förhand. Men för att jag inte litar på dom tar jag med ett X. Dom gör inte många mål i sina matcher. 1-0 mot Wales, 1-0 mot Schweiz, 1-1, 0-1 mot Bulgarien och 0-0 mot England.
Det va mitt spel för dagen. Lycka till