Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-02, 16:28   #148
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad härligt med Wozniacki. Har hon tjuvlyssnat på mig kanske? Precis som väntat så dominerade hon sina två inledande matcher och vips så handlas hon för 9.6 idag. Här näst kommer Vania King som bara ska slå. Jag gillar inte att spela emot amerikaner (eller tyskar för den delen) på hemmaplan men King kommer nog bara missa bort sig själv ur den här turneringen mot Wozniacki. Jag tar den risken och håller i ytterligare en omgång. Där efter börjar allvaret för Caroline. Troliga motståndare, Kuznetsova och sedan Petkovic.

Söderling... ingen kommentar.

Tsonga, nu får han faktiskt vakna för hans nuvarande odds är för lågt om han fortsätta spela så här oinspirerat.

Ska man ladda allt på Djokovic eller? Stackars Berloq, fast å andra sidan hade Berloq nog fått rejält med däng av ganska så många spelare i årets Slam tror jag.

Tradingen har varit krokig för mig under US Open men Ferrero gav mig en ordentlig skutt i kassan. Jäkla sicken match!

Traden jag grämer mig mest över var Halep mot Na Li. Jag var helt inne på att boka Na Li. Kommer hem lite sent och slår på datorn precis när när Halep sitter med en breakboll direkt i första gamet och oddset bara studsar upp till ett läge som är alltför riskfullt att ta position på. resten är historia då man ser en relativt blek Na Li sakta men säkert förlora matchen. Kunde bokas på 1.10 men jag tog positioner senare i matchen i betydligt knivigare lägen som gjorde att jag bara grönade en mindre summa. Tråkigt.

Cilic, kan vi vänta oss en jämn historia mot Federer? kanske rent av en skräll? Hur som helst är 1.20 på Federer lite väl lågt tycker jag. Cilic är på gång, vad som helst kan hända här. Jag komemr nog boka FedEx redan innan matchstart.

Snart dags för dag 5. Jag kommer sätta mig och kolla på Garrigues-Zvonareva. 1.15 på Zvonareva känns lågt. Inte omöjligt att man kan knipa en vinst här på att boka Zvonareva. Hon har ju faktiskt många gånger visat en tendens att starta lite konstigt i matcherna för att sedan vända. US Opens lite slöare hard court bör passa Garrigues rätt bra som oftast inte gör många unforced errors och är duktig på att hålla igång bollarna. (tennisbollarna alltså).

Vad har ni för tankar?

...om tennisen alltså.