Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-03, 03:01   #42
vessl123

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man ska absolut kritisera backlinjens insats men samtidigt ifrågasätter jag Hamréns val att spela med Granqvist och Wendt som båda var fullständigt värdelösa idag. Självklart är det lätt att vara efterklok men personligen har jag sedan länge tyckt att Martin och Jonas Olsson ska få chansen i landslaget. Wendt har inte spelat en minut sedan han lämnade Köpenhamn och jag förstår verkligen inte hur man INTE kan ge Martin Olsson chansen då som är given i PL, ganska enkelt val i mina ögon... ELLER!?

Granqvist gör det bra i sitt klubblag och har förtroendet där men jag har inte sett honom göra många bra framträdanden i landslaget. Jonas Olsson har imponerat på mig och att även han är given i sitt lag i PL tycker jag är ännu en självklar anledning att ge honom mer speltid i landslaget. Att varken Bajrami eller Kennedy Bakirciouglu var uttagna är även det en gåta för mig, eller att bänka Wernblom fram till 85e minuten!?

Hur tar Hamrén ut sin trupp? Han kan ju knappast gå på prestationer eller folk som visar framfötterna i Europa med tanke på dagens uttagning. Tycker fan synd om dessa herrar som faktiskt gör det riktigt bra och ändå får köa bakom spelare som varken imponerat eller ens har någon match i kroppen. Pinsamt Zlatan ska ju absolut få spela hela matchen för att Hamrén är så otroligt optimistisk och tror att han ska avgöra på övertid igen. Hysén o Gerndt var det absolut inte på tal om trots en Zlatan som knappast är på 100%.

Saknaden av Mellberg idag var otroligt mycket större än vad jag trodde den skulle vara. Majstorovic såg ut som en vilsen lite hundvalp utan sin mittbackspartner. Eller om det var de i andra backlinjen som fick Majstorovic att se så dåligt ut. Svårt att avgöra..

Senast redigerad av vessl123 den 2011-09-03 klockan 03:15.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat