Väljer att backa Eagles i båda matcherna för kvällen när Wolves och Bees kommer på besök till Arlington. Återkommer senare med förarspecialer om jag finner något skoj.
Ogiltigt spel-ID: 492333
Första matchen, 20:00. Eagles kör R/R för Dryml och det innebär att reservparet (Woodward + Lahti) samt Gustafsson delas upp och tar hans heat för kvällen. Wolves kommer till match utan Grieves, R/R för honom, och de som kan ta hans heat är reservparet (Bager (gäst) + Haines) samt Proctor på ordinarie. Summa summarum är Eagles i stort behov av maxpoäng i båda matcherna under kvällen, de kommer ta tre poäng i denna match och jag blir förvånad om de inte knäpper till med en double-digit seger. -9.5 är för låg spread för att icke spela, strax över medel.
Ogiltigt spel-ID: 492334
Andra matchen, 22:00. Samma uppställning i båda matcherna för Eagles. Coventry får ändra om en hel del som de gjort de senaste matcherna förvisso. Batchelor och Harris gästar och R/R för Przem Pawlicki som kör polska mästerskapen ikväll. De som kan ta hans heat är samtliga i laget förutom Harris. Överlag är hemmalaget bättre på både reserv och om man tittar på ordinarie delen av lagen. Dessutom hemmabana och det fäller avgörandet.
Väldigt låg spread som UB satt här, i min bok ska Eagles vara -6.5 här. De andra bookies som släppt har satt spreaden spot on. Jag måste gå in max här.
Eagles mot maximala sex ligapoäng för kvällen.