Citat:
Ursprungligen postat av xLellx
Kanske står nånstans men om man tar ut 10000 vart kan man skriva in det? så sheetet blir rätt, eller är det att starta ny sheet som gäller?
|
Sheetet visar bara stats för spelandet inte historik för uttag med mera eftersom det inte påverkar något egentligen, förslagsvis kan du ju annars minska startkassan med motsvarande.
Har snackat om att integrera bokföring för uttag/insättningar tidigare men det ligger en bit ner på todolistan.
Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN
Jag funderar på en funktion som åtminstone jag skulle uppskatta:
I statsboxarna finns "inga spel" förrän man har gett dem en status, dvs "win", "loss" eller "push". När man som jag en vanlig lördag sitter och fyller mitt spreadsheet med spel så kunde man lägga till "pending", ett default-status, vilket innebär att man ser hur många pågående spel det finns för ett givet spel.
Ex. En stat-box för dagens spel, där enda villkoret är att objektet avgörs under den dagen. Så länge inget är avgjort står det 0-0-0, men om det had funnits "pending" så skulle det kunna stå 0-0-0-7, som visar att det är 7 lagda spel som ännu inte är rättade.
Vore inte det fräsigt att lägga till i det redan bästa sheetet?
|
Ska diskutera detta.