Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-04, 09:22   #1
Misär

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5681

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

4/9 V75 Jägersro

Avd 1

Staro Divine i spets, ja ni vet hur det blir. Toktempo.
Vem kliver in på det långa upploppet, Dreamalittledream, bakspårskusarna, Roxa Sisu o Calypso Sund borde få fina upplagg.
Det som talar till Staro Divines fördel, kort distans, chans att halla hela vagen, samre motstand. Kan nagon verkligen tugga ner henne i dag...Spikforslag.

Avd 2

Nevada F.H spetsar och slapper till...Sacha du Varlet. Som da blir hasten att sla.
Saknas dock inte motstand, Atlas Boko, Obelix, 12%-aren Your Love Lois kommer ocksa in pa kupongen.

Avd 3

Truculent, bra spar, bra kusk, spets, slut. SPIK.

Avd 4

Oj, har kommer det malas pa. Getingbo. Lista Topgun, Alwood, Elstar Pride, Jackal Face, Mr Wade. Da ar det inte heltackt. Fram med pensel.

Avd 5

Nettan Palema spets och SEN...VEM plockar ned henne vid normala vatskor...Klar spikforslag, men jag vill ga emot, plockar med Popcorn Lavec 15% och Overworked 1% och hoppas pa strul for Nettan.

Avd 6

Derbyfinalen!
Gardera.
Aga Khan Boko till spets och min forsta hast, men har ska jag gardera och njuta av loppet.

Avd 7

Odessa Santana, spetsar, valdigt uppat fran stallet och jag sticker ut hakan. SPIK till 12%.
Utmanare saknas verkligen inte. Youpie, Sanity, G.H.Nemo och Totti T.Dream. Men jag gar for cashen och spikar Odessa. Go get them, Lugauer!

Misär är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat