Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-12, 17:50   #1
jepalano

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

REK 12/1 Villareal vs Celta Vigo i Spanska Cupen SPELSTOPP 20:00

Inga vidare spel idag tycker jag och drar därför till med en liten chansning som jag tror kan sitta.

Spelet i fråga är mötet mellan Villareal och Celta Vigo i Spanska Cupen, det är returmötet. Så vinna eller förlora är det som gäller här efter 1-1 i första mötet.

Villareal som är ett mellan lag i La Liga, ligger för närvarande på en 10:e plats i ligan. Har en kommande borta match mot Valencia vilket gör tanken till att dem vilar spelare i cupen inte känns orimlig. Celta Vigo ställs iochförsig hemma mot Real Sociedad (2a i Liga Adelante). Men enligt mig så är sämre lag oftast hetare i cupen eftersom stor lagen (vilket Villareal är i sammanhanget) oftare vilar spelare och satsar på ligan. Stämmer kanske inte alltid, men det är min åsikt iallafall.

Det faktum att Celta Vigo är i form och av läget att döma, kommer satsa på vinst, man kommer garanterat anfalla från första minut. Detta gör att jag chansar med en 2a i matchen. Detta till oddset 9.0 hos bet365.

Så min rek:

Villareal - Celta Vigo @ 9.0 | 1U

Förväntar mig inte att många följer med på chansningen, men jag håller iallafall tummarna för en skräll ikväll!
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat