Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-04, 20:40   #160
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

FBK-Frölunda

1-4

Första perioden började bra med 4 mål av Frölunda. Dock speglade det knappast matchbilden, det var rätt segt tempo och slarvigt spel av framförallt FBK. Frölunda var riktigt vassa på lägena de fick och effektiviteten höll i sig så långt.
Andra perioden hade Färjestad en riktigt bra fart och hade övertaget hela tiden imo. Blev dock endast 1 mål, hade varit rättvist med åtminstone 2 för FBK men sån är sporten..
Tredje perioden bjuder inte på mycket, några PP, Frölunda är inte vidare taggade för att göra mål samtidigt som FBK inte får ut något av powerplayet.
Surt att missa detta spel, men det gäller att lagen sätter sina puckar..

I Liberec-Eisbären tajmade jag en islossning för båda lagen.. stack iväg rätt bra där med 4-5 som slutresultat.. tror jag var ute och cyklade där

I Mannheim-Slavia prague var första perioden händelserik målmässigt i alla fall. Mannheim vände 0-1 till 2-1 med 5 minuter kvar av matchen. Dock kommer Slavia tillbaka snabbt i perioden och kvitterar 9 sekunder efter mannheims ledningsmål och perioden slutar 2-2.

Tråkig kväll, trodde jag hade både FBK-VF och Adler, men det händer mycket i hockey!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat