Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-05, 11:54   #1
Riise

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Riise speldagbok (Fotboll)

Hej allihopa. Gör ett nytt försök på en speldagbok efter att min första failade.
Känner ett grymt sug nu när den europeiska fotbollssäsongen dragit igång igen och jag känner jag behöver göra ett bättre försök till en fungerade speldagbok än sist gång.

Fokus i den här speldagboken kommer ligga på FOTBOLL och först och främst EUROPEISK FOTBOLL kryddat med ett och annat speltips ifrån andra ligor runt om i världen.

Min erfarenhet är begränsad när det kommer till betting men jag försöker förkovra mig titt som tätt och bli lite bättre hela tiden. Mina fotbollskunskaper och mycket goda skulle jag säga och jag har bra koll på den europeiska fotbollen i stort med vissa undantag såklart.

Mål med speldagboken är först och främst att hålla igång den ett bra tag framöver så jag kan få svart på vitt om jag är en vinnande spelare eller inte, för att sedan ändra på det som är dåligt och behålla det som är bra. Korrekt BRM är också ett viktigt mål för mig då jag inte lyckats med det innan över en längre tidsperiod.

Hoppas ni kan ge mig en ny chans och inte döma ut mig totalt på förhand

/ Riise
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat