Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-05, 13:54   #38
Fishjutta

Fishjuttas avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 599

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-09-05 UCD Dublin - Shamrock Rovers (Premier Division)

Datum: 2011-09-05
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Irland
Liga: Premier Division
Match: UCD Dublin - Shamrock Rovers
Period: ft

Spel: Shamrock Rovers -1.25
Insats: 7
Odds: 1.9
Bolag: Bet365

Motivering:
UCD Dublin är ett av dom sämsta lagen i denna division, dom ligger på en åttonde plats av tio lag och har förlorat 17 av 27 matcher. Dom har även det näst sämsta försvaret i ligan med 64 insläppta mål. Deras enda vinster sen Maj är mot bottenkollegorna.

Shamrock då, jo dom har gjort en jättebra säsong än så länge och är fortfarande med i 3tävlingar. Dom slog ut Partzan Belgrad och kvalade in till Europa League bland annat. Visst har Shamrock ett väldigt tight schema framöver, men dom har även en stor trupp och ska kunna rotera runt lite utan problem. Dom har bland annat två nyförvärv som kommer väl till pass nu, Rohan Ricketts och Jim Paterson.

Dom är i motsatta sidor av tabellen dessa lag och deras 3ligamöten i år har slutat 3-1 6-0 och 6-1 alla till Shamrocks fördel. Returmötet i Cupen blev visserligen 2-2 men då ledde Shamrock med 2-0 och hade möte med Partizan att koncentrera sig så den matchen ska man inte dra några stora växlar av.

Här tror jag Shamrock tar en enkel seger och -1,25 spelas med över medelinsats.

Ni som undrar varför vissa tider är fel på dagens matcher i mitt spreadsheet så beror det på att klockan på bet365 visar fel tid för mig, alltså 1h tidigare på alla matcher än det ska va.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wedberg (+3), capital-pb (+1)
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat