Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-06, 01:58   #1
Fake
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-09-06 Denmark - Norway (Qualifying Stages)



Datum: 2011-09-06
Tid: 20:15
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Qualifying Stages
Match: Denmark - Norway
Period: ft

Spel: Resultat 0-1
Insats: 1.00
Odds: 11.000
Bolag: Bet365

Motivering:
Da er det klart for en sikkelig godbit av en fotballkamp i Parken. Det blir en avgjørende kamp for hvem som skal ha mulighet til å komme til EM 2012. Jeg prøver meg på et sikkelig langskudd!

Norge kommer som vanlig til å ligge kompakt bakover å satse på kontringer mens Danmark kommer til å prøve å føre spillet. Norge er nesten best i kamper der de ikke trenger å føre spillet og nå kan de konsentrere seg om å forsvare seg og å prøve å kontre inn et mål. Danmark har ikke vært så imponerende den siste tiden og det forventes at man slår naborivalen Norge. Jeg syns oddsen på at Norge vinner med ett mål er satt litt for høy. Drillos menn kommer som sagt til å ligge lavt og hvis de vinner så blir det nesten garantert med kun et mål. De har noen muligheter på kontringer og dødball.

Hvis Danmark går til pause med 0-0 og ikke imponerer så kan det begynne å spre seg litt frustrasjon. Det blir utrolig viktig for danskene å være tålmodige ettersom det kan ta litt tid før man kommer igjennom det kompakte norske laget.

Her er den danske troppen:

Målvakter: Anders Lindegaard (Manchester U.), Stephan Andersen (E. Thonon Gaillard), Thomas Sørensen (Stoke).

Backer: Bo Svensson (Mainz), Daniel Agger (Liverpool), Lars Jacobsen, Nicolai Boilesen (Ajax), Simon Busk Poulsen (Alkmaar), Simon Kjær (Wolfsburg).

Midtbanespillere: Christian Eriksen (Ajax), Jakob Poulsen (Midtjylland), Lasse Schøne (Nijmegen), Michael Silberbauer (Young Boys), Niki Zimling (Brugge), William Kvist Jørgensen (Stuttgart).

Spisser: Dennis Rommedahl (Olympiakos), Mads Junker (Roda), Michael Krohn-Dehli (Brøndby), Morten Nordstrand (FC København), Nicklas Bendtner (Arsenal), Nicklas Pedersen (Groningen), Nicolai Jørgensen (Leverkusen).

Det blir veldig viktig for Norge å ikke gi Christian Eriksen mye rom. Han kan skape det lille ekstra. Samtidig må man passe seg for kantspillet til Danmark.

Her er Norges tropp:

Målvakter: Rune Almenning Jarstein (Viking), Jon Knudsen (Stabæk), Espen Bugge Pettersen (Molde).

Utespillere: Mohammed Abdellaoue (Hannover), Simen Brenne (Odd Grenland), Daniel Braaten (Toulouse), John Carew (West Ham), Vadim Demidov (Real Sociedad), Christian Grindheim (FC København), Brede Hangeland (Fulham), Henning Hauger (Hannover), Erik Huseklepp (Portsmouth), Tom Høgli (Brugge), Ruben Yttergård Jenssen (Tromsø), Jonathan Parr (Crystal Palace), Morten Gamst Pedersen (Blackburn), John Arne Riise (Fulham), Espen Ruud (OB), Alexander Tettey (Rennes), Kjetil Wæhler (AaB).

Bjørn Helge Riise og Tarik Elyounoussi kommer inn for Gamst Pedersen.


Jeg tror det kommer til å bli få mål og hååååper at Norge skal klare å komme hjem med poeng mot Danmark. Det er kanskje den største sjansen vi har hatt til å slå Danmark borte ettersom de har slitt med spillet den siste tiden. De har et stort press, mens alle forventer at Norge ligger bakpå. Jeg prøver meg på et småfrekt resultatspill med lav innsats.


Lykke til om du følger!

Hva tror dere? Har Norge noen sjans i Parken?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sonny (+5), Rejs (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat