Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-06, 14:43   #109
trilion

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer inte ha for mycket tid dessa 3 narmaste dagarna sa har gjort mina rekar redan nu.

Denna omgangen spelas 7/8/9 September och jag har valt ut 2 spel/dag.

7 September

Internacional fick 1-1 med sig mot Ceará i forra omgangen och ar vall helt okej.
America fick till en bomb och vann solklart 4-1 mot sjalvaste Vasco da Gama och kanner sig sakert nojda med det resultatet.
Men aven om de vann den matchen ligger dom sist och borta mot ett Internacional kommer det bli tufft och jag tror inte dom
kommer fa med sig nagon pinne denna gangen.

2.00 pa HT/FT kanns som ett fint odds.

Ogiltigt spel-ID: 495330

Tippa inte emot Avaí borta skrev jag nog nagon gang men denna gangen gor jag det dock enda.
Avaí har vunnit mot storlag som Flamengo och Corinthians hemma i Florianopolis men nu maste Santos ta tag i sig sjalva.
Santos ligger just nu inte langt ifran nerflyttning trots 2 matcher mindre spelade, men en uppryckning maste komma.
Neymar och ganget tror jag kommer ta en vinst trots allt.

Ogiltigt spel-ID: 495329

8 September

Cruzeiro fick med sig en pinne trots missad Palmeiras straff och bortdomt mal.
Fluminense vande 0-2 till 3-2 de sista 10 min i forra matchen, sjalvklart oerhort starkt men med 2 raka vinster och ett fint flyt
tror jag inte man kommer att ta nagon pinne mot Cruzeiro borta.
Cruzeiro som rankas som storlag o Brasilien har annu varit en besvikelse, men jag tror vandningen kommer.

Ogiltigt spel-ID: 495332

Svar match. Atletico P ligger nast sist och har valdig svart att ta poang speciellt hemma dar man bara tagit 13p pa 12 matcher.
Palmeiras har dock bara vunnit 1 gang borta denna sasongen men nu har man ett lage for 2a.
En missad 3 poanger i forra matchen och Copa Libartedores i sikte sa ar poang mot bottenlagen sa otroligt viktiga just nu.
En ACH 0 Palmeiras far testas.

Ogiltigt spel-ID: 495333

9 September

Stormatch!

Corinthians mot Flamengo. 1an mot 5an. 5 p skillnad.
Corinthians far tillbaka anfallaren Liedson infor denna matchen samt att Ronaldinho kommer tillbaka fran landslaget och
ansluter till Flamengo.
Offensiven pa topp infor denna matchen och jag tror de kan bli en del mal.

Ogiltigt spel-ID: 495334

Vasco till sist.
Akte pa stordang som sagt mot jumbon America. Men tack vare att alla storlag tappade poang i senaste omgangen ligger dom kvar
dar uppe och pa hemmaplan ar dom sa oerhort starka.
Coritiba som slog ledarna Corinthians spelade helt okej, men Corinthians var usla men trots det nara att fa med sig 1 pinne.
Hemmaplan kommer vaga tungt i denna matchen.

Ogiltigt spel-ID: 495336

GL!
Persa (+1), SPADERMAN (+1), Zzzleepy (+1)

Senast redigerad av trilion den 2011-09-10 klockan 17:32.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat