Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-06, 22:27   #7
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Eminenta liveoddutbud och bonusar.

Brukar låta uppenbart felsatta odds vara och betala ut pengar ändå, t ex när de gör en massa tabbar på livespelen. Tre bra exempel:

1. Nått är fel med klockan i en match, den står på typ 65e minuten fast det är 80nde, alla odds är alltså anpassade efter att det skulle vara 25 minuter kvar. De erbjuder en vansinnigt hög lina på hörnorna, typ ö/u 14.5 vid 10 hörnor. Jag kliver in direkt på under och några minuter senare korrigerar de tiden, spelet sitter och pengarna betalas ut ändå.

2. Jag sitter och ser Almeria mot något lag i våras och märker att det tar ca 10sek att låsa hörnspelen vid en hörna, klockan är runt 40nde minuten och det är fyra hörnor, de ligger med över 4.5 hörnor i första halvlek till 1.70 så jag är redo vid en hörna, den kommer och jag trycker in 2k (hade egentligen kunnat lira allt jag hade på kontot...) och spelet är utbetalat en minut senare, 1400 helt gratis alltså.

3. Har till och med fått behålla en liten vinst "som plåster på såren" där bet365 rättat en basketmatch fel! Dvs mitt förlorade spel rättades som vunnet och senare kom ett mail där de förklarade att jag skulle få behålla det ändå, det var ett akimspel från GB och det var även andra som också fick behålla sina vinster.

Innan jag fyllde 18 så frågade jag supporten hur det skulle fungera med bonusar (max ett per hushåll) då min far redan utnyttjat den, de sa att det inte skulle fungera, jag prövade ändå och det fungerade utmärkt.

Det mest schyssta och underbaraste spelbolaget jag någonsin haft någonting att göra med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Erikbgif (+5)

Senast redigerad av Slurf den 2011-09-06 klockan 22:33.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat