Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-09, 13:52   #27
raaabin

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gårdagen blev inte så bra då Malmö svek, hade högre förväntningar på MFF faktiskt, men att bara hålla bollen vinner man inga matcher på.

Har lite tidsbrist idag så postar mina spel lite snabbt idag.

Ogiltigt spel-ID: 498535

Kommer nog bli en relativt jämn match, men klart överodds på HIF som inte går att missa därför går jag in hårt med tanke på hur mycket det finns att vinna! HIF ser stabila ut och är seriens bästa bortalag, visserligen har man tappat Gerndt och Jönsson, men jag tror man gör minst ett mål ikväll - enda hotet på detta spel känns som 1-1 - annars finns det god chans för HIF till seger!

Ogiltigt spel-ID: 498534

Leverkusen är ett av Bundesligas bästa defensiva lag och har riktigt tight lag. Man har startat ligan med 2-1-1. Idag åker man och ska möta Augsburg, nykomling som startat 0-2-2, mot relativt enkelt motstånd (förlust i de två senaste). Idag ska de få smaka och Leverkusen bör ta detta. Kan vara ett alternativ att spela underspelet då Leverkusen ofta vinner med 1-0 eller 2-0.

Detta är mina två lir hittills, har bråttom till träningen nu! Kan komma något kvällslir i matchen Milan - Lazio, får kolla på det senare. Oddset på Milan lockar iaf inte. Kanske båda lagen gör mål, med tanke på Lazios offensiva värvningar i Klose och Cissé. Återkommer om det blir något lir där!

På återseende!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng