Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-09, 14:13   #1
Empa

Empas avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 229
Standard

Fotboll 9-11 September

Tjena!
Ja nu börjar det ju närma sig en redig fotbolls helg nu igen efter landskamper!
Jag har nu lite funderingar hur folk har tänkt att spela i helgen, jag har funderat på Stoke- Liverpool matchen.

Stoke- Liverpool , spel 2 till oddset 2.05

Där det nästan är en måste match för Liverpool att bevisa att de kan vara med i år och kämpa om Cl-platserna vilket är nästan ett måste nu med deras satsning, det är ingen lätt match att komma till Britannia och plocka 3p men om man ska vara ett stor lag så ska de göra det!
Liverpool har endast skador på Kelly och Gerrard som är eventuella startspelare, de får tillbaka Johnsson som går in och tar tillbaka sin plats på högerbacken, och i om värsta fall att han inte håller så visade Skrtel förra matchen att han verkligen håller som högerback! Adam har lämnat klartecken till spel, Bellamy och Coates de två ny förvärven finns och är redo för spel.

Samtidigt så gjorde Stoke gjort en bra sommar med många vävningar med Chrouch, Palacios, Cameron Jerome, Woodgate och Matthew Upson men jag tror att de behöver några matcher till för att klicka, jag tror på Stoke i år det finns verkligen en chans för dem att komma top 10.

Stokes matcher i år;
WBA 0 1 Stoke
Norwich 1 1 Stoke
Stoke 0 0Chelsea

Senast redigerad av Empa den 2011-09-09 klockan 14:17.
Empa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat