Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-09, 15:45   #951
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Såg att de skulle köra ett "VM i V75" i höst och det är väl en kul grej som kanske lockar några nya till sporten, förmodligen inte så många men travet behöver allt det får för återväxten som det känns. Inte det allra bästa upplägget kanske men det är svårt, om inte omöjligt, att göra en tävling som blir "rättvis" eller som visar deltagarnas förmågor rättvisande, speciellt när det gäller streckspel. Jag siktar såklart som alla andra att plocka hem kvartsmillen som ligger i potten ändå, så länge det är gratis och finns en snöbolls chans i helvetet så ser jag ingen orsak att avstå!

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13590677.ab

"Gratis" kan man väl diskutera - det kostar ändå 96 kronor i x antal veckor för att vara med. Minst 96 SEK och högst 576 SEK + inlämningsavgift, blir det!

De enda det blir "gratis" för är ju de som brukar lämna in kring denna summa - de kan ju lika gärna anmäla sig... De som gör större system måste ju även dom göra ett extrasystem såvida det inte går att plocka ut ett för 96 ur ett stort system?

Jag tänker självklart också vara med, men att det är gratis håller jag inte med om...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat