Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-11, 00:39   #44
imo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 648
Standard

nhl är inte lätt att betta på dag efter dag och de har jag fått känna på lite på sistone då de gått trögt men efter regn kommer.....

kämpar vidare

lite svår kväll och hittar inget riktigt bra spel men ack många spelvärda odds

ATL 3,4 1UNIT förlust
tunga skador på avs och jag tycker att de var jätte bra för atl att bli av med kovalchuk som tog på tok för mkt plats och få 2 riktigt fina svenskar och kunna bli ett riktigt hårt jobbande lag som kan slita åt sig en slutspel plats absolut.

NYR 2,4 1UNIT förlust
lunkan kommer upp stort i kväll och rangers 2,4 på hemmaplan som kämpar för ett slutspel är helt okej med eller utan gaborik.

NYD 2,05 1UNIT förlust
tror på devils mycket trots tvekande insatser på slutet tror dock de kan tugga igång i kväll och man har tunga 16-2 i inbördes på hemmaplan!!!

EDM 4,3 1UNIT förlust
grymma stats i anaheim och getzlaf borta gör at jag testar detta skyhöga odds faktiskt.

MTL 3,65 1UNIT förlust
3,65 på montreal hemma är väldigt högt och jag känner jag måste testa det. price i kassen och ett bra defensivt lag ska ha bättre chanser än vad oddset visar på. 2 bästa pp i nhl men mtl har mkt bättre bp kan mycket väl avgöra i kväll.

CLB 3,1 1UNIT vinnst
san jose sätter in sin andra keeper och columbus har 6-3 senaste 9 hemma mot sjs de räcker väl.

MINNESOTA-PHOENIX X 4,25 1UNIT förlust
väldigt jämn match vad jag kan se och då testar jag krysset här

Senast redigerad av imo den 2010-02-11 klockan 13:56.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat