Citat:
Ursprungligen postat av marky1990
Snart börjar Lithuania - France.
Tyvärr för din del så vinner Frankrike den här matchen.
Men det kommer nog gå bra för dig med så småningom.
Missuppfatta mig inte, jag vill hellre att du får pengar än spelbolagen, men bara tråkigt när man ser amatörer förlora pengar till bolagen på dåliga bets.
Säg till om du vill ha speltips i fortsättningen så kan du börja vinna igen.
Nu börjar snart matchen som sagt och Frankrike kommer vinna, tyvärr har du spelat på Litauen. En miss alla kan göra.
Säg till om du vill ha speltips i fortsättningen, eller om du vill vara dryg och fortsätta förlora. 
|
Är du seriös? Som tidigare medlemmar har skrivit, tycker jag du först och främst ska komma med egen grund till dina spel. Det känns som alla dina resonemang är snarlikt: "Jag spelar Frankrike för att de kommer vinna och för att dem är ett bättre basketlag". Kamma till dig själv innan du ger dig på andra. Och inte minst, visa upp ditt sheet eller annan statistik så vi kan ta dig på allvar. Som Andy skrev tidigare så är han fortfarande "grön" på eurobasketen och det är hans första säsong. Du påstår själv indirekt att du är en professionell spelare. I mina öron låter det fel att vara professionell och hela tiden spela vad du "tror" ska ske. Hade betting varit så enkelt att man kan gå runt på spelande genom att bara "tro", skulle nog flera välja yrket.