Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-11, 18:42   #955
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Rullar på bra med sheetet nu! Tyvärr har resultatet legat still ett par veckor, men man kan inte vänta sig en snygg och jämn lutning över tiden heller direkt. Har kollat igenom senaste veckorna nu och undantaget ett eller två spel som var lite oövertänkta eller som jag tryckte av lite tidigt på och några som jag lagt lite för hög insats på så är jag mycket nöjd!

Har inte skrivit ner mina motiveringar här på ett tag pga bland annat tidsbrist och lathet. Känner också att jag inte måste skriva ner det längre för att få genomtänkta spel, utan kan hålla mig ganska disciplinerad och gå igenom det i tanken innan jag överväger det sammantagna spelvärdet.

Kommer bli fortsatt ganska inaktivt från min sida här i dagboken men det är nästan alltid givande med diskussioner så ni får gärna skriva här om ni vill diskutera trav och spel i allmänhet, ett spel jag lagt i sheetet, eller något annat spel ni funderar på. Eller skicka PM för den delen.

Trevlig höst!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat