Jag tycker inte det finns något värde alls i Porto. De ligger runt 1.65 nu och verkar droppa ännu mer. Porto har inte bevisat särskilt mycket sedan de tappade sin stora målskytt Falcao samt Villas-Boas. Att de fortfarande vinner stabilt hemma i Portugisiska ligan är inte något som överraskar nämnvärt. Sjakthar är absolut inget dåligt lag, man slog Roma på bortaplan i våras t.ex. 4 ggr pengarna på Sjakthar DNB!?
Sedan kommer jag spela Barcelona -1,5 hårt. Möjligen -2 också. Jag tror Barca kommer köra över Milan här. Dels är man nog ruskigt sugna att sätta Zlatan på plats efter allt tjafs som har varit. Sedan känns det inte så värst troligt att Abate-Silva-Nesta-Antonini Van Bommel kommer hänga med i svängarna på Camp Nou. Hade man problem med gamle Cisse och Klose i fredags så kommer detta bli helt brutalt för gamle Nesta o grabbarna om Barcelona bara har viljan att utklassa. Det är ENORM klasskillnad här. Jag är 90% säker på att stackars Zlatan kommer bli stillastående och viftandes uppgivet medans Barca rullar sönder Milan. Milan håller inte på denna nivån, det är någonting jag sagt länge, och på tisdag kommer det bli mer tydligt än på länge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av vessl123 den 2011-09-12 klockan 01:07.
|